Sadelanpassning

Idag vart vi och anpassade sadeln. Vi köpte ju en ny sadel för ungefär 3 månader sen och det ingår ju en efter check. Det är så himla smidigt också för att stället vi står på, eller ah ägarna är sådana sadelsäljare osv och då fixar man ju allt på plats. Vi stoppade om sadeln lite grann så att den inte skulle hamna i framvikt. Det gjorde stort resultat! Istället för att mina ben åkte bak så kom de fram utav sig självt. Otroligt!
 
Passade även på att hoppa lite idag när sadel grejen vart över. Hihi, så roligt ändå! Hoppas ju bara max 40 cm dock.. Nu ska jag ner för vi ska fira mig imed att jag fyller år imorgon, så hela släkten är typ på väg. Mysigt :) 
 



Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback