Happyy

It's my birthday! Yeye, så glad! Fyller som sagt 14 idag :) Har fått super mycket fina saker, så nöjd. Bland annat fick jag det svarta Equline schabraket som jag drömt om så länge plus 2 stycken Pikeur ridbyxor i blå och brun. Ursnygga! Behövdes verkligen då knappt några utav mina ridbyxor passar längre.. Växer så sjukt mycket just nu.

Nu ska jag strax göra mig i ordning och sedan tror jag att jag ska till stallet faktiskt. Kan inte hålla mig tills att få använda mina nya saker.. Ikväll ska jag till Millennium med vänner och äta. Mysigt! Älskar födelsedagar :D


Kommentarer från er:
ª Anna

grattis men är inte schabraket marinblåt?
anna

Svar: haha det e ljuset :)tack!
crackerjack.blogg.se

2012-09-02 // 14:27:04

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback