Funderar

Saknar detta alldeles för mycket! Skulle ju starta en ny blogg, men det går inte så framåt och det lutar mest åt att jag fortsätter här istället just nu.. Tar veckan på mig och funderar, isåfall blir det ny design! Lovar ingenting.. Men saknar att ha något eget man själv har byggt upp och fått så många fina läsare som uppskattar det man gör. Det är så himla stärkande och fint! Detta med att det blir mycket press på tävlingar och så vidare, är något jag får jobba med. Det är klart att man har fler ögon på sig när man bloggar inför så många läsare, men det är nog något som jag kommer kunna jobba med och bli stärkt utav. 
 
Kan för övrigt säga att jag red mitt livs bästa pass idag! Helena hjälpte mig och han var såå fin. Kunde ha honom rakt och helt rund i formen. Efter lite tragglande blev han så himla mjuk och fin! Dog typ. Sedan kunde jag bara sitta och fick en sjukt snygg sits, kände verkligen skillnad! Så vi övade på att  få igång bakbenen mer, eftersom domarna önskat det de sista tävlingarna. Det funkade super! Han var så himla fin och jag skojar inte när jag säger att det var mitt bästa pass på honom - någonsin.
 
Detta behövdes verkligen! Är så himla taggad på allt just nu. Vi hörs mer om hur jag väljer att göra senare :)
 

Detta gör så att jag vill fortsätta! Säg till om ni vill att jag ska ta bort ip adresserna :)

Kommentarer från er:
ª Boklover

Snälla blogga igeb

2012-09-22 // 09:12:48
URL: http://boklover.bloggplatsen.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback