Bildminne - Foto Med AnnaMalin

Herregud, detta måste nog ha varit en av de mysigaste stunderna någonsin. Vi gav oss iväg till Söderåsen och skrittade en lång tur med ponnisarna som vi gjort fina med knoppar osv. Hela miljön var så himla fin och gav en super härlig känsla! Vi kom till ett mega stort fält där man nog egentligen inte fick rida, men vi var lite busiga och gjorde det endå. Jag började rida och AM fotade, sedan bytte vi. Herregud vilken känsla det var! Jag satt och log i princip hela tiden. Det kändes som man gjorde passage, så härligt steg fick dem. 
 
Vi gav oss sedan in i en björkskog, och jag skojar inte när jag säger att alla björkarna stod med exakt mellanrum och helt uppradade. En perfekt fotoplats med andra ord. Vi fotade ännu mer och sedan skrittade vi hem igen. Vi vart borta i 2 timmar! Tiden gick hur snabbt som helst. Tänk er 2 timmars snackande, skrattande med en av de finaste vännerna på världens vackraste ställe tillsammans med sin älskade ponny! Ett minne jag aldrig kommer glömma. 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback