Vilka Bloggar Jag Läser

Vilka bloggar läser jag egentligen? Vilka bloggar ger mig inspiration och glöd till att göra min så bra som möjligt? När bloggar jag som bäst?
 
Dessa frågor har jag fått många gånger, och tänker svara för er alla nu. Jag läser några hästbloggar, men endast de jag anser ger mig något och är intressanta. De som får mig att vilja göra lika bra, om inte ännu bättre. De bloggar som får mig att bli bloggsugen. Just de bloggarna är riktigt bra enligt mig, när de får mig att vilja göra detsamma. Bloggarna jag läser är www.juliawesen.blogg.se, www.nellieberntsson.se, www.nicholaihollesen.se, www. annamalinlyden.devote.se & www.svenskponnydressyr.blogg.se
 
Ni alla borde gå in på dessa bloggar och ta er en titt, jag lovar att det kommer vara värt det. Jag har inte riktigt tid att läsa så många bloggar, men dessa fyra är något att kolla in! De får mig att vilja göra min blogg minst lika bra. Jag själv får inspiration utav dessa bloggar bland annat. Även från vardagslivet och allt det runt omkring. Jag bloggar bäst på kvällen. Så sent som möjligt, precis som när jag skrev detta. Tidsinställda inlägg är min bästa vän ;)
 
 

Kommentarer från er:
ª Matilda Holmström

Du kan ju alltid kika in hos mig :)

2012-07-03 // 14:20:28
URL: http://matildaholmstrom.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback