Tävlingskonkurrenter

Lovade ju att göra ett inlägg om vilka hästar jag tävlar mot som har bra gång osv. Tar en häst i taget, så here you go ;)
 
Jarno RP 145 & Amanda Svanberg. Tänkte att jag skulle börja med Jarno eftersom att jag tidigare nämnt att det är min favorit. Det kanske finns läsare som inte vet vem det är, hoppryttare kanske som vill se hur han ser ut. Han är så grymt fin! En riktig sagohäst, verkligen. Jarno är då en hingst som tillsammans med Amanda gått EM och internationella klasser. De blev tvåa i SM förra året. 
 
 

Kommentarer från er:
ª Emelie h

Asså bloggen blir sååå mycket bättre när du uppdaterar såhär ofta! GO ALICE!! Hihi😊😊

2012-06-22 // 21:41:22

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback