Morgondagens Planer

Imorgon väntar en grym träning för Sussie. Träningen i fredags gick så grymt bra att det till och med var min bästa träning någonsin. Jag tänkte berätta om den så fort jag har laddat över bilderna mamma tog från kameran, vilket betyder imorgon. 

Vi kör till Sussies gård i Trelleborg för att träna imorgon, hon brukar egentligen komma till oss. Men det är bara på fredagarna eftersom hon har flera träningar då. Vi brukar även stalla upp Jack för tillridning och när vi är på semester där. Hon är så himla duktig och en riktigt bra tränare. Eftersom att jag har ridit för henne länge nu känner hon mig bra och vet mina svaga och starka sidor. Hon kan mitt ridsätt till hundra och vet precis när jag är på väg att göra ett misstag eller bli för uppstressad. 
 
Jag har lätt för att tappa tålamodet och bli stressad eller irriterad. Ingen bra egenskap! Det är absolut inte så att jag straffar hästen eller så, men blir liksom arg på mig själv för att det inte fungerar. Det är mer just nu när jag varit vid den här tröskeln, som vi har kommit över nästan helt nu. Vilket betyder att jag kan steppa upp honom ett steg till. 
 
Ska be mamma fota och även ta porträtt bilder av oss eftersom att det finns ett superfint fält bakom Sussies ridhus, perfekta stället för fotografering.. Ni har något att se fram emot! ;)
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback