Grym Dag

Dagen har varit helt sjukt mysig! Började med att jag hade sovmorgon för en gång skull.. Vi körde min lillasyster till ett ridläger i lite utanför Hörby där hon kommer vara tills på torsdag. Var där ett litet tag och fick fika, sedan körde vi vidare mot Everlövs hästtävlingar.

Vilket ställe! Så grymt fint alltså. Kom även på att det var där Ponnyakuten var för exakt ett år sedan och spelade in, de träffade ju Jan Brink. Så jag har varit på samma ställe och suttit på samma läktarrad som min största idol Nellie. Haha, töntigt va? Men det är såna små saker som kan göra min värld.

Tävlingen i sig var också jättebra! Såg väldigt många fina ekipage, och träffade även på några kompisar. Alltså har det varit riktigt mysigt idag. Fick även handlat en ny tävlingströja, som man har under kavajen. På meeting behöver man minst två, så nu har jag så jag klarar mig ;)


Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback