Derbyt I Dagstorp

Nu börjar det närma sig för det årliga Derbyt i Dagstorp! Den 6-9 juli håller det hus och det är första året jag är med. Jag rider stora rundan vilket innehåller dessa klasser:
Fredag: FEI Inledande, kval 1.
Lördag: FEI Lagtävlan, kval 2.
Söndag: B Final/Consulation: FEI Lagtävlan, A Final: FEI Mästerskap.
 
Alltså kvalar man bägge dagarna för att se om man kommer till A eller B final. Så klart siktar jag på A final, men det är inte det viktigaste enligt mig. Det blir första gången som jag möter så här många från resten av landet, så jag vill mest se hur jag ligger till där. 
 
Jack ska stå uppstallad, även om det inte ligger så långt härifrån. Vi ska testa oss inför Jönköping osv senare och tänkte att detta var det perfekta meetinget att börja på. Så, let's see! Massa kompisar kommer också vara där vilket är ett stort plus. Lätt en av sommarens höjdpunker.
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback