Svar

vart står du med dinna ponnyer? Jag står på Ekelunds Gård, Romelanda.
hur ser en vecko planering ut för dom? Oj, det är olika! Jag har ingen bestämd veckoplanering varje vecka men det innehåller alltid: en vilodag, en dag med hoppning/uteritt och aldrig mer än 4 dagar dressyr. 

           
Vad har du för mål med fighter? - Iår är mina mål med Fighter att lära känna honom och endast tävla för att få rutin med honom. 
Hur kommer det sig att du köpte honom?- Bra fråga ;) Nej men jag tyckte det var roligt och rida honom och jag visste inte om jag skulle kunna ha Montana ett år till och då är det bra att ''rida in sig'' på en annan ponny.


Hur länge ska du äga Montana?? -  Helst vill jag ha honom ett år till. Men allt beror på hur mycket jag växer.
 
Vart köpte du Montana?- Stuteri Nexis
Asså hur hittade ni honom?- Han låg på annons i tidningen ridsport
Vad hade han gjort innan? - Han var utlånad till Anna Drugge 09 i ett år, hon red också SM,NM och Falsterbo. Amanda Holmertz hade honom 2010, hon red SM.
Hur länga ska du ha kvar honom?  Se ovanför
Dina ponnysar är sjukt fina!
Foto: Christel Bergstrand


 



Kommentarer från er:
ª Josephine

Vilka otroligt fina hästar, du borde va sjukt stolt över dom! Du verkar även rida superbra, Kram! :)

2012-07-17 // 21:37:18
URL: http://epichorses.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback