Svar På Frågestunden Del 2

Favorit hästar som du hade velat prova rida? Jarno RP 145, Magic Golden Boy, Jonny Be Good/Hesselteichs Davenport & Moelgarnedd Montana RW 114.
Kompisars hästar som du hade velat prova rida? Jonny Be Good/Hesselteichs Davenport (Julia Wesén), Magic Golden Boy (Bella Tovek), Sun Roy RNF 159 (AnnaMalin Lydén) & Moelgarnedd Montana RW 114 (Emma Tegelskär). 
Rangordna favoritbloggarna: 1. juliawesen.se 2. nellieberntsson.se 3.friidafransson.blogg.se 4. nicholaihollesen.se 5. fridahallgren.se 
Något som du gjort som du är riktigt glad för? Köpt Jack och att jag valt dressyr ;)
Dina kommande tävlingar iår: Flyinge 11/8, Nordhalland, Lillhagen & fler, har inte riktigt planerat ännu. 
Något som du ser fram emot mycket? Nästa gång jag får se alla mina fina tävlingsvänner igen och om jag kommer med till Lag SM.
Varför bytte du stall? Många andledingar, men den största var att Jack enligt hovslagare och vetrinär inte klarade att stå på torv så däför bytte vi till en anläggning med spån. Detta berodde på att han hade anlag till röta på bakbenen, och om det går upp i benen är det kört.
Trivs du bra där? Trivs riktigt, riktigt bra! Allt är top class. 
Är du färdigkvalad till Ponny SM? Hamnade som reserv, men vi valde att avanmäla mig eftersom jag inte vart redo än. Men nästa år, då jävlar!
Favorit gångart? Galopp.
Favorit dressyrprogram? FEI Invididuellt Mästerskap.

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback