Sätter Mig Och Svarar Nu

Nu tänkte jag svara på frågestunden! Släng in några frågor du med, så blir det extra kul. Samtidigt som jag svarar laddar jag upp filmen på stallet.. Men bara om ni frågar mer kommer den ut! It's a win win sitiuation ;) 
 

Kommentarer från er:
ª Kajsa Jansson

Varför bytte du stall?
Trivs du bra där?
Är du färdigkvalad till Ponny SM?
Favorit gångart?
Favorit dressyrprogram?

2012-07-22 // 12:28:46
ª Anonym

Favorit hästar som du hade velat prova rida?
kompisars hästar som du hade velat prova rida?
Rangordna favoritbloggarna
något som du gjort som du är riktigt glad för?
Dina kommande tävlingar iår
något som du ser framemot mycket?

2012-07-22 // 12:51:11

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback