Mina Planer För Dagen

Idag är det chilla som gäller, inga måsten över huvudtaget. Packa, ladda men tagga ner också. Är så grymt nervös och spänd vilket inte är så bra inför fredag. Måste göra mitt allra bästa på fredag och lördag för att ha en chans till final. Måste sätta de höga procenten som jag vet att vi klarar för att komma in till SM. Mycket krav, men samtidigt måste jag sätta lite press på mig själv. 
 
Ikväll klockan 20.00 är det träning för Sussie i Trelleborg som gäller, en riktigt behövande träning. Måste få rätt på de sista sakerna nu så att vi har de bästa förutsättningarna inför Derbyt. Hård konkurrans, men det ska nog lösa sig ;). Det viktigaste är att få högre SM kval och att ha roligt, haha. Bjuder nog på ett till videoinlägg idag, känner för det. Ha det!
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback