Katastrof Helg

Denna helgen har varit en stor katastrof.. Om det inte varit för att jag haft otroligt kul med mina underbara vänner hade jag aldrig åkt hit.. Vill inte lägga ut så mycket information på bloggen för det är liksom mina resultat, min besvikelse, min tävling och ingen annan har med det att göra. Har i alla fall aldrig blivit så neddömd som idag, i en LAP1 till och med, i alla fall.. Men det är bara till att tagga om och sådär!

Vi bestämde oss redan innan vi körde hit att vi skippar SM i år pga att jag inte är redo ännu. Istället åker vi till Flyinge och rider en LA & LAP1 hehe. Måste stärka självförtroendet nu eftersom det är på NOLL.

 


Kommentarer från er:
ª ShireElin

Okej att det är dina reslutat etc. men man följer ju bloggen för att man vill veta hur det går, och jag vill iallafall veta hur det gått även om det gått dåligt. Varför bloggar du om du vill att ingen annan ska ha och göra med ditt liv? Bli inte sur, orkar inte med bloggbråk, menar inget illa.

Svar: jaja, det kommer ju inlägg om det. men man orkar kanske inte berätta direkt när man e rätt nere för att det gått jättedåligt i flera klasser. haha bloggbråk, så 2010 ;)
crackerjack.blogg.se

2012-07-29 // 20:54:24
URL: http://stalltrion.wordpress.com
ª Ida Andersson

Det är bara att kämpa vidare och håller med om att man inte behöver skriva om allt för då är det alltid någon som ska trycka ner än ännu mera ..!
Vi kanske ses i flyinge och då hoppas vi att ditt självförtroende kommer tillbaka igen ;) <3
Kram

Svar: tack ida <3precis, det är det jag kommer göra! vi ska träna upp oss både mentalt och känna att vi kommer runt med bra känsla och resultat! hoppas vi ses i flyinge :D
kraam <3
crackerjack.blogg.se

2012-07-29 // 21:33:01
ª ShireElin

SV: Nej det kan jag däremot förstå, det lät bara som du aldrig tänkte berätta om det.
Haha tycker också det är löjligt men det finns fortfarande omogna surpuppor som muckar gräl för minsta lilla ;)

2012-07-30 // 00:08:20
URL: http://stalltrion.wordpress.com
ª Mimmi

Har haft samma problem som dig, det är sjukt svårt, men det går att ta sig upp igen, jag lovar ge det bara lite tid så kommer det gå super sen igen!
gillar din blogg grymt mycket bara så du vet! ;)
Du fixar det kramis :D
/Mimmi

Svar: ja, det är bara att fortsätta träna och kämpa vidare! tack, din blogg är också super! :D kram
crackerjack.blogg.se

2012-07-30 // 13:17:36
URL: http://mhteam.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback