Kan Inte Hålla Mig Borta

Kan inte hålla mig borta ifrån bloggen.. Men behövde nog den lilla "pausen" för att få ett bloggsug igen. Jag känner mig mycket bättre nu och allt kommer att lösa sig! Så jag börjar så smått med bloggen igen, ska fixa designen också eftersom den ser hemsk ut.. 
 
Idag bär det ner mot Falsterbo Horse Show tillsammans med Emelie. Vi ska förmodligen träffa goa Bella där om hon åker ner, annars har vi i alla fall en lunch planerad med Anna! Sedan möter jag upp Julia där, och hon sover hemma hos mig inatt och imorgon drar vi dit igen tillsammans. Idag är det ju ponnyekipagen som rider sin första klass, och det ska bli riktigt kul att se. Har många kompisar som ska rida också, håller tummarna för dem. Vi hörs!
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback