Julia Wesén Cosmo

Hej allihopa!
Mitt namn är Julia Wesén Cosmo och jag är snart 15 år. Jag precis som Alice tävlar ponnydressyr på nationell nivå med mina två D-ponnyer Jonny Be Good och Hesselteich's Davenport.
Jag känner alltså Alice genom tävlingarna, och hon är så himla go! Och är så duktig tillsammans med Jack.

Just nu är både jag och alice iväg och tävlar på Svenskt ponnyderby, så Alice frågade mig om jag ville skriva lite!
Jag tänkte berätta lite kortfattat om mina ponnyer och våra meriter.
Jonny Be Good kallas Chippen är 13 år och honom har jag haft i 2 år, Tillsammans har vi gått ifrån LC till FEI på ett år. Vi har vinster och placeringar på nationell nivå, och deltog i Ponny SM 2011, och är kvalade till 2012. Chippen även kallad kungen hih!

Hesselteich's Davenport kallad Daven är 11 år och kommer ifrån Tyskland, Honom har jag haft i ungefär 7 månader och tillsammans har vi tagit oss ifrån botten till att kvala SM 2012..
När jag fick Daven kom han direkt ifrån tyskland och var varken utbildad eller tävlad, men fint riden! Jag hoppas kunna utvecklas mycket mer med honom och komma ut på dom stora tävlingar tillsammans, Han har mycket gång och absolut potensial.
Vill ni läsa mer om oss kan ni ju titta in på min blogg där jag skriver om allt gällande mina ponnyer och tävlingar http://juliawesen.se
Och så hoppas vi på mycket roligt nu efter Derbyt :)
 
Hesselteich's Davenport
 
Johnny Be Good

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback