Ingen aning..

Vakna vid 12.00 ungefär, jättteskönt att få sova ut!  Känner mig änsålänge ganska bra, lite trött i kroppen bara.
Haha om någon vill veta vad jag snackar om så skriver jag lite kort om ''mina sjukdomar där nere''.

Jag har ingen riktig koll på vad jag ska göra idag.. Men upp till stallet ska jag iallfall och rida d-ponnyn ;)

Det är nämligen så att jag har i princip varit dålig hela året. Julen var det 40 graders feber, sedan var det bara trötthet och upptäckte senare att det var borrelia, åt pencillin i 2 veckor och var illamående av det. Efter det har det varit illamående och trötthet. Efter detta var det en kraftig förskylning som bröt ut, jag hosta något fruktansvärt och tappade rösten eller var jättehes. På färjan påväg till Finland(NM) var jag jättedålig. När vi var framme fick vi gå till doktorn och pencillin ytterligare en vecka. Efter NM och fram tills nu har jag ''bara'' haft problem  med trötthet,illamående och lite annat smått och gått.
Men jag har verkigen försökt att klara av ri¨dningen ändå och det har ju gått  ganska bra ;)
Jag har ingen riktig koll på vad jag ska göra idag.. Men upp till stallet ska jag iallfall och rida d-ponnyn ;)

Jag hoppas ni får en grym dag! :D 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback