Home Sweet Home

Hej alla fina läsare! Nu är jag tillbaka i Sverige efter underbara dagar i London. Älskar staden! Vi har gjort grymt mycket roliga saker och jag har shoppat en hel del. Hade lätt kunnat stanna hur länge som helst om jag kunnat stalla upp Jack där ;)

Tusen tack till fina Emma som gästbloggat! Riktigt bra inlägg har hon gjort, jag hoppas att ni också gillade det, men det är jag säker på att ni gjorde. Vi får hålla tummarna för henne idag när hon tävlar i Lilla Edet. Hon kommer att göra ett till inlägg och berätta hur det gick.

Nu ska jag snart svara på alla frågorna från frågestunden och sedan ladda över bilderna till datorn från dagens ridpass. Mer om det senare! Ha det.


Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback