Fullt Upp

Förlåt för att uppdateringen varit kass idag, men har verkligen haft fullt upp! Eftersom att vi åker till Jönköping imorgon har jag tagit hela dagen till att packa både hästgrejer och mina grejer och masa annat. Tränade ju även för Maria Carlson vilket gick väldigt bra. Han var lite jobbig emellanåt, men oj vad fin han var resten av passet! En riktig wowträning! Jag har bara tränat för Maria en gång innan, och på Talang Skåne träningarna har jag mest tränat för Ditte. Så det var ett tag sedan och hon tyckte att myckt hade hänt sen sist. Hon sa också flera gånger under passet "Gud vilken fin ponny!" . Man blir så glad över att höra det! 
 
Sedan hjälpte vi till att ta undan staketet och sedan smörjde jag alla grejer, badade honom och packade allt! Nu ikväll har jag duschat och packat alla mina egna grejer. Såå taggad! Imorgon bär det av klockan 13, på tävlingsplatsen runt 17.00. Live blogging lovas! Det kommer även vara en fotograf på plats, så bilder kommer.. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback