Falsterbo Horse Show

Snart är det dags för en utav årets största händelser, Falsterbo Horse Show att dra igång och det närmar sig med stora steg. Har längtat ända sen det slutade sist! Jag bor i princip 10 minuter från själva platsen så jag kommer hänga där typ varje dag, förutom när derbyt är (första helgen).

En utav sakerna jag ser fram emot mest är ponnyküren såklart. Mestadels för att jag känner några stycken som är med och tävlar där, men också för att man vet vem alla är nu och de är så himla duktiga. Julia sover nog här onsdag till torsdag så vi ser väl ponnyküren tillsammans :). Sen ser jag fram emot massa andra event också såklart.

Shopping, träffa kompisar, kolla på massa tävlingar och bara chilla runt! Samtidigt få värsta brännan om det är fint väder, låter rätt bra i mina öron. Har gamla lägerkompisar, tävlingkompisar, vanliga kompisar här nerifrån och någon killkompis att träffa där så det blir fullt upp. Ska även försöka få en bild med Nellie såklart ;).



Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback