Det Sista Steget

Tog det där sista steget idag, har goa planer framför mig. Det kommer bli total förändring på G, och det bästa är att ingen vet om det. Åh, vilken lättnad att jag och mamma äntligen bestämt oss! Vi har snackat mycket om detta, och nu samlade vi mod att prata om planerna med huvudpersonerna. Så lycklig! Det kommer bli helt nytt och så fruktansvärt roligt.
 
Kommer inte berätta för er förrän allt är klart, haha älskar att plåga er lite.. ;) Imorgon kommer även ett långt inlägg ut på bloggen om en händelse som skedde idag. Har även planer för  bloggen då jag ska till London med en kompis och min pappa på söndag till och med tisdag. Vi hörs! 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback