Blogg Paus

Just nu behöver jag komma bort från allt ett litet tag, bloggen och sådär. Idag var det verkligen ett bakslag som svider riktigt mycket.. Vill tyvärr inte ge information på bloggen då det känns ganska privat och bara personer jag känner och litar på vet om det. Hoppas ni har förståelse för detta, har varit helt förstörd idag, men nu känns det bättre. Tack till mina fina vänner som hållt mig på gott humör när allt annat rasat, Isabella & Julia bland annat. Kärlek till er, och grattis till din vinst av Stora Rundan Bella, grymt! 
 
Jag återkommer till bloggen igen när jag känner att jag orkar med det också. Blir nog inte borta så länge, men måste få pausa lite med detta. Vi ses snart igen, jag lovar! 
 
Har dock fortfarande världens finaste ponny, ställer upp i alla lägen. <3

Kommentarer från er:
ª ShireElin

Va synd. Jag hittade precis hit och såg fram emot att få följa er!

Svar: jag kommer nog börja nu igen! vad roligt att du hittat hit :D
crackerjack.blogg.se

2012-07-09 // 19:28:41
URL: http://stalltrion.wordpress.com
ª Frida Fransson

blogga alice <3

Svar: börjar nog nu igen <3
crackerjack.blogg.se

2012-07-09 // 21:36:41
URL: http://FriidaFransson.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback