Dagens Innehåll

Vart hos Jack på morgonen och longerade honom. Fixade även lite små saker på stallet och sådär! Kom hem och åt lunch, sedan stack jag, mamma och min lillasyster till Falsterbo Horse Show. Vi hade inte tänkt att kolla på någon speciell klass utan bara shoppa loss. Det gjorde vi också, kommer visa två av sakerna som var "höjdpunkterna". Vill inte visa allt för att jag vill inte att alla ska ha likadana saker, hahah ;)
 
Vi vart nog hemma vid halv åtta och då stack jag till en kompis där jag varit hela kvällen tillsammans med två andra. Hon har varit i USA i tre veckor nu, så vi hade mycket att snacka om. Mysigt! Morgondagen innehåller mycket, bland annat ska vi till Falsterbo på morgonen och sedan till en lite tråkigare sak. Tror inte jag lägger ut någon information om det på bloggen, tyvärr. 
 
Ska även fixa med headern och designen nu! Hoppas verkligen att jag får till det som jag vill ha det, måste bara fota nya bilder.. Sen så är den äntligen på plats! Såg förresten Nellies syrra Smilla idag, nästan Nellie! :D
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback