Consulation Idag

62 % med lite missar i fredags, 64,35 % med en stor miss igår (galopp efter halten i inridningen. Absolut helt nöjd, mitt första meeting och första derby! Kunde inte ha gått bättre.. Idag taggar vi Consulation och satsar på ett högre SM kval och kanske till och med en placering. Hade varit gött, men vi får se eftersom han kanske är lite trött nu tredje dagen. Håll tummarna 10.27 ;) (Ett detaljerat inlägg om hela derby helgen tillsammans med mina fina vänner och bästa ponnyn kommer senare ikväll. 
 
 Dagens startlista, 26 startande. 
 
 

Kommentarer från er:
ª JennyMagnusson

Vad roligt, Din ponny har jag tävlat mot för ett antal år sen faktiskt :) Har för mig att det var Johanna som hade honom då!? Han är jättefin! Hoppas det gick bra idag! :)

Svar: åh gud vad roligt! han har verkligen varit me länge! ja, det kan nog stämma.. johanna hade honom några år ;) vad hade du för häst då? :)
crackerjack.blogg.se

2012-07-08 // 15:52:43
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback