Christine Träning

Tränade för Christine idag vilket gick super! Vi tränade som vanligt på att ha honom lösgjord och låg i formen men ändå rund. Han lyssnade jättebra och jag fick ett nytt hopp om allt igen! Ett nytt ljus tändes i mig och nu känns allt så mycket bättre. Snart är vi på topp igen och visar de alla att, fan vi kan så mycket bättre!
 
Imorgon ska ha en träning för Helena. Det är en tjej i 20 års åldern på den nya anläggningen som utbildat sig på Strömsholm och nu är färdig. Hon har en skit fin svart3 årig hingst som hon håller på att utbilda och innan har hon ridit bland annat Junior SM. Superduktig är hon! Hon har erbjudit sig att hjälpa mig nu, både mentalt och även hålla träningar och sådär. Ser verkligen fram emot det, det blir min första träning för henne. Hon kommer till att vara som en "privat coach" eller vad man ska säga för mig vilket blir jättebra. 
 
Pappa filmade mig även idag när jag tränade, får se om den blir bra och isåfall lägger jag ut det här! Men lovar ingenting, haha.. Bästa Julia fotade också mig i Jönköping och det blev faktiskt många bra bilder! Så en ny och lite mer "proffsig" design kommer inom kort ;)
 

Kommentarer från er:
ª ShireElin

Va kul att du är back on track! ;)

Svar: ja verkligen! nu känns allt superbra, efter regn kommer solsken ;)
crackerjack.blogg.se

2012-08-01 // 00:23:46
URL: http://stalltrion.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback