Busy Day

Först tandläkaren, sedan släppa in hästen och låta honom få massage. Åker hem och äter, tillbaks till stallet för att bada och pyssla om honom. Det bästa med tävlingsförberedelser! Ska klippa topparna på manen, hovskägget, stubben, i öronen och schampoonera osv. Kanske till och med fläta och knoppa dagen efter, jag startar så tidigt på fredagen.. Skrittar kanske ut en liten runda för att han ska få sträcka på benen. 
 
Smörja sadeln, tränset, mina älskade stövlar, you name it. Lasta ut grejerna i bilen, för att sedan vänta in mamma och köra mot Dagstorp och Svenskt Ponny Derby 2012. Väl framme så lastar vi ut alla saker och får det på plats, rider på banan och lösgör honom. Vi räknar med att vara där runt 17.00. Hoppas på att det är många kompisar där, så man kan ladda lite tillsammans. Vi kör hem när han fått sin mat, eftersom vi kommer sova hemma. Kanske vi sover över hos min moster någon dag (hon bor 5 min ifrån). 
 
Alltså blir det en riktigt proppad dag imorgon med massa spännande saker. Har taggat inför detta så pass mycket nu, let's make the best out of it. 
 
 
 

Kommentarer från er:
ª Linn

Hej! Jag älskar din blogg men kan inte du lägga ut nån bild på dina kompisars hästar från Skåne, när du var hos ditte med Vendela, annamalin, och lerke?:)<3 (bild på deras hästar)

Svar: absolut! kanske kan be de gästblogga.. ;)
crackerjack.blogg.se

2012-07-05 // 16:31:23
ª Linn

Ja! Hade varit as kul! Att se vilka hästar dom tränar och tävlar:)
För jag vet ju inte hur dom ser ut eller hästarna:)<3
love your blogg!:D

Svar: ja, jag ska höra med de! tack så jättemycket, blir verkligen jätteglad :D
crackerjack.blogg.se

2012-07-05 // 20:58:53

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback