Bästa Köpet På Falsterbo

Vi upptäckte på derbyt att min hjälm blivit rejält solblekt (hur nu det gått till eftersom Svergies sommar är såå soliga) och nästan brun! Riktigt ful är den just nu.. Så på Falsterbo Horse Show hade de extra pris på uvex hjälmar, något jag alltid drömt om, hehe. Så vi slog till på en sådan att ha som tävlingshjälm! Då kommer jag alltså att ha min nuvarande Charles Owen, John Whitaker hjälm som tränings- och vardagshjälm och uvexhjälmen på tävling. 
 
Jag är verkligen nöjd med den! Hoppas den håller nu bara.. Kan inte vänta tills Jönköping då jag får inviga den, hoppas den ger mycket tur.. Det lär behövas nu när vi ska höja SM kvalen ;) Vad tycker ni om den?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
ª Bea

Försökte tjata till mig en sån på fhs men fick den lite fulare sorten;) aja, men de e riktigt sköna plus att det är bra att man får plats med dressyrknoppen ;) <3

Svar: ja de e såå sköna! alla e ju fina :) <3
crackerjack.blogg.se

2012-07-21 // 23:52:02
ª Anonym

Köpte en lika dan fast i marin blå!:) Älskar den!!

Svar: ååh, jag älskar min me! de e supersnygga + sköna!
crackerjack.blogg.se

2012-07-22 // 10:10:08

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback