Träning För Christine

Tränade för Christine idag, vilket gick jättebra. Vi övade på att ha honom låg och rund som vanligt. Han vart jättefin och svarade bra för skänkeln. Ännu mer skänkelvikningar övade vi på, och det gick bättre idag haha. Det känns super nu inför tävlingen i Flyinge på lördag! 
 
Som sagt ska vi til Flyinge och tävla på lördag. Det blir bara en LA1 och en LAP1 för att stärka självförtroendet. Det har ju inte gått så jättebra på tävlingarna nu ett tag tillbaka, så vi har gått ner i klasserna lite nu under hösten för att vi ska hitta vår väg tillbaka. 

Alla mina vänner är ju på väg till Karlstad och Ponny SM 2012, och jag är så avundsjuk! Jag hade mest av allt velat vara där och tävla, eller i alla fall åka dit och titta och heja på mina fina kompisar. Önskar i alla fall er alla ett stort lycka till! Visa nu vad ni går för <3   
 
Sneakpeak från dagens photoshoot.. 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback