This Or That

Emma:
Ponny/Häst
Dressyr/Hoppning
Tävla/Träna
Brun häst/Vit häst
Ridhus/Paddock
Nellie Berntsson/Nicholai Hollesen
Meeting/Vanlig tävling
Skolan/Stallet
Blå outfit/Orange outfit
 
Boklover: 
Cracker Jack/Österlunds Lurifax (kan inte välja mellan mina två älsklingar ju :o )
Tävling/Träning 
Nellie Berntsson/Linn Olsson 
Blogg/Dagbok 
Läderstövlar/Chaps 
Shorts/Långa byxor 
 
Frida:
Häst/Ponny
Rid kompisar/Skol kompisar
Tävla/träna
Rida ut/Hoppa 
Nellie Berntsson/Henrik Barry
Blogg/Facebook
Röd outfit/Blå outfit
Tights/Långa Byxor 
Meeting/Vanlig tävlingsdag
 
 
 Agnes:
Svart häst/Svart häst med tecken
Rida på ridbana/Ridhus
Spån/Torv
Glass/Godis
Hö/Hösilage
Pigg häst/Trög häst
 
Din Bella:
Bella/AM 
Katt/Hund 
Magic/Jack  (Magic är ju så jäkla fin men jag måste ju säga Jack, det e ju min prins)
Blond/Brunett 
Skåne/Stockholm 
Kille/Inte kille 
Jimmie/Oliver
Hehehe du vet vilka jag menar :* 
 
Josephine:
Dressyr/Hoppning
Häst/Ponny
Epichorses/Dressyrmupparna 
 
Olivia:
Videholm/Böckmann (Även om jag hade det sjukt kul på Videholm så trivs jag riktigt bra på Böckmann)
Sadel/Träns
Lindor/Skydd
Transport/Lastbil (Har en transport, men vill ju såklart ha lastbil hehe)
B/C ponny
A/D ponny
Hage/Box 
 


Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback