Sussie Träning

Sitter just nu i skolan, detta är då tidsinställt. Ska träna för Sussie idag kl.16.55, kul! Hoppas det går lika bra som igår. Ska rida på exakt samma känsla osv. Det blir nog super!
 
Tänkte lite och jag hade gärna behövt massa bloggtips från er på inlägg som ni vill att jag ska göra. Så kan jag skriva de kvällen innan och sätta på tidsinställt när jag är i skolan. Annars blir det så himla tråkigt! Så kom igen nu, massa tips på inlägg! Alla tips är bra :)
 



Kommentarer från er:
ª Anonym

tips & tricks
frågestund
ridövningar :)

2012-08-31 // 19:19:10
ª Emma

Det inlägget där du skrev om hur du putsar dina stövlar och det där du visade hur man gör håruppsättning var jättebra! Mer sånt ;-) och det med märken var också bra, typ lite outfitgrejer är roliga att läsa :-)

2012-08-31 // 21:46:34

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback