Söndag

Idag har jag än så länge inte gjort så mycket, vart tvungen att vara hemma då mopsen är här och jag är själv. Min syster kommer snart hem och då ska jag till stallet och rida osv. Tror jag rider ungefär samma som igår, måste lossa honom ordentligt! Ska inte galoppera honom än, gör det imorgon då det gått nästan en vecka. 
 
Ikväll ska jag träffa Emelie och vi ska sova och imorgon så fixar vi oss tillsammans inför skolan. Det ska bli kul, vi ses ju inte alls lika ofta nu när jag bytt stall. Men nu kommer vi ju ses varenda dag när skolan drar igång! Har massa vänner jag inte sett på hela sommarlovet som jag får träffa imorgon igen, hiss till det :)
 

Kommentarer från er:
ª Emelie

:D

2012-08-19 // 13:27:07

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback