Sjuk Skoldag

Haha riktigt kul skoldag idag faktiskt.. Vi började typ med att ha poängjakt i lag och jag var med Fanny, Viky, Elin, David och Fabian. Man fick ett papper med massa ställen i hela Ljunghusen som man skulle cykla till och fota. Alla var tvungna att vara med på bilden så man fick fråga såna random personer om de kunde fota haha. Man skulle typ fotas med en båt, så vi frågade sådana holländska som satt i en båt och så sa de att vi skulle hoppa i båten för det var bättre bild då.. :o (vi fick till och med extra poäng för det, hihi)
 
Vi vann i alla fall tävlingen, grymt! Sedan åkte vi till stranden för att spela beachvolleyboll och bada. Sjukt skön klass har jag! Det gör liksom skolan roligare när man umgås med härliga och roliga personer, hiss till er. Nu ska jag till stallet snart och rida ut tror jag. Mysigt! Vi hörs sen.
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback