Saknar Meeting

Gud vad jag saknar att vara på meeting! Både derbyt och Jönköping vart så himla underbart! Ha hästen uppstallad, bo på hotell i närheten, umgås med alla vänner hela tiden, göra roliga saker på kvällarna, spänningen att rida flera dagar och aallt.. Det blir som en helt annan upplevelse, så himla kul. 
 
Speciellt att man får umgås med sina tävlingsvänner i tre, fyra dagar är superkul. Man har ju inte möjligheterna att träffas alls lika ofta då man inte bor nära oftast. Då stöttar man varandra om det går dåligt, peppar om det behövs och delar glädje om det går bra tillsammans med dessa underbara vänner! Jag har ju vanliga vänner utanför hästlivet också men just dessa tävlingskompisarna har man så mycket gemensamt med, man går ju igenom exakt samma saker och då blir det ännu roligare! 
 
Mitt nästa meeting är i Nordhalland vecka 44. Verkligen långt kvar.. Det är egentligen Lag SM men jag rider ju inte i något lag, så jag är bara där för att rida individuellt. Superkul ska det bli, har aldrig varit där förut så det blir spännande. Nästa år dock, då har jag bytat klubb och är med i ****'s lag om allt går som planerat :D Någon av er som ska till Nordhalland eller var på derbyt eller Jönköping?
 
 
Bild från Jönköping
 

Kommentarer från er:
ª Anonym

Åsbo's lag?

Svar: det får du väl se..
crackerjack.blogg.se

2012-08-21 // 22:05:14

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback