Planer För Veckan

Nu är det endast en vecka kvar av sommarlovet.. Får ångest samtidigt som att det ska bli rätt skönt att komma tillbaka till ens vanliga rutiner, träffa alla vänner som man inte sätt på lovet då och sådär. Men denna veckan ska jag försöka att hinna med mycket, samtidigt som jag måste varva ner och förbereda mig inför ett jobbigt år i åttan..
 
Ska förmodligen till Julia några dagar i veckan också! Ska bli såå kul! Tar med mig Jack dit, och så ska vi väl fota massor, rida och bara se till så att sommarlovet slutar som bäst :) På onsdag ska vi även till vetrinären för att se till ännu en gång så att allt är bra nu eftersom att vi ändå har tävlingsuppehåll. 
 

Kommentarer från er:
ª Hästfolk

Hej.

Hästfolk är en blogg som på ett positivt sett skriver om hästvärlden.

Du kan bli dagens blogg, dagens outfit eller ha dagens tips!

Med tanke på min ökade statistik så kan jag garantera fler läsare om du är med och deltar.

Kommenterar du så svarar jag alltid.
Även en tävling kommer dyka upp inom en snar framtid, välkommen!

2012-08-13 // 12:53:05
URL: http://Hastfolk.wordpress.com
ª Hästfolk

Hej.

Hästfolk är en blogg som på ett positivt sett skriver om hästvärlden.

Du kan bli dagens blogg, dagens outfit eller ha dagens tips!

Med tanke på min ökade statistik så kan jag garantera fler läsare om du är med och deltar.

Kommenterar du så svarar jag alltid.
Även en tävling kommer dyka upp inom en snar framtid, välkommen!

2012-08-13 // 12:53:26
URL: http://Hastfolk.wordpress.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback