Ny Vecka

Veckans planering ser ju annorlunda ut nu eftersom att man måste hinna med skolan, läxor osv. Men jag har ju lyckats förut så det kommer ju gå detta året med! Får ju betyg nu eftersom jag börjar åttan så jag måste verkligen skärpa mig lite extra. Planeringen ser i alla fall ut såhär:

Måndag: Lösgörande
Tisdag: Träning 
Onsdag: Skritta
Torsdag: Träning 
Fredag: Träning
Lördag: Lösgörande/Ut
Söndag: Ut
 
Detta blir nog en supervecka! Han känns faktiskt väldigt bra nu, så jag hoppas det håller i sig. Vårt schema i skolan är faktiskt grymt bra, speciellt om man jämnför med förra året. Nu är vår senaste dag halv fyra, förra året vart den senaste tio över fyra. Drygt! Längtar också lite extra dessa veckorna eftersom att jag fyller fjorton om mindre än två veckor! Hihi :D
 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback