Mysig Uteritt i Kvällsolen

Red ju som sagt ut idag.. Vilket tillhör ovanligheterna eftersom att det alltid slutar med att han försöker kasta av mig :o Han blir så laddad! Men jag tänkte ändå att jag skulle rida lite på fältet bakom hagarna och han skötte sig så himla bra! Inte ett ända bocksprång! Kunde till och med öka galoppen själv, utan att han drog iväg :D Stora framsteg idag alltså! Det var skönt för både mig och honom att göra något annat idag.. Det behövdes! Mamma fotade även lite bilder, så himla bra när man kan ha en liten fotograf med sig ;)
 
Imorgon blir det Christine träning på morgonen. Ska nog träffa vänner på dagen och även på onsdag. Vetrinären på ons kväll och på torsdag bär det av till Höör och bästa Julia! Ska bli supermysigt. Allt är inte bestämt än, men det lutar åt att jag kommer då :) Hoppas ni gillade goa Bellas bloggning, så himla snällt av henne att blogga så fint till mig. Bäst e du! <3
 
Jag glömde ridstövlarna hemma då jag putsade dem igår.. Så det är därför jag rider i stallskorna alla poliser där ute ;) Händer inte i vanliga fall.. Har sagt det innan men säger det igen, han är så snygg i rött! 
 
Så himla skönt att bara öka galoppen, känna vinden och strunta i formen.
 
Haha, han såg en hare här och blåste upp sig.. :o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er:
ª Frida Fransson

fina bilder alice! :) <3

Svar: hihi tack! :) <3
crackerjack.blogg.se

2012-08-14 // 13:38:20
URL: http://Friidafransson.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback