Hemma

Nu är jag hemma igen efter tre mysiga dagar hos bästa Julia. Har haft det superbra, kommer lägga in lite bilder från dels när jag red Chippen och sådär. Men vi glömde skicka de igår så det får bli när det blir!
 
Har varit på stallet och ridit Jack nu också. Underbart att se han igen! Han gnäggade och kom galopperandes när jag kom till hagen! Det gör ens liv.. Pysslade om honom länge och väl och red sedan lite grann i paddocken. Eftersom han fortfarande är lite konvalecent i några dagar till så skrittade jag största delen utav passet och travade lite grann i lättridning. Red i 30 minuter ungefär. Han vart väldigt stel vilket man ju kan förstå eftersom han inte gått ordentligt på en vecka. Men han lossade med tiden och till slut så blev han superfin! 
 
Ska iväg på konfirmationsfest nu så kommer nog inte blogga så värst mycket mer idag tyvärr. Men nu när jag är hemma igen så kommer ju bloggningen bli som vanligt igen. Hade ju fullt upp hos Julia! 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback