Helena Träning

Tränade som sagt för Helena idag vilket gick SUPER bra! Verkligen sjukt nöjd. Jag började rida fram honom, sedan satt hon upp och kände hus han kändes och fick han loss osv. TIll slut satt jag upp och fick känna hur det är jag ska ha honom också. Han var sååå fin! 
 
Formen, gången, takten, framåtbjudningen och hela rubbet bara SATT. Nu känns det verkligen som att vi varit nere på botten för att jobba oss upp mot toppen igen. Jag tror verkligen på att efter regn kommer solsken nu ;)
 
Bild från Jönköping, fotograf: Julia Wesén Cosmo
 
 

Kommentarer från er:
ª Emma

Skulle du kunna göra ett inlägg om dina olika tränare, hur dom brukar lägga upp träningen osv? Hade varit jättesnällt :)

Svar: absolut! det var faktiskt en super bra idé :D
crackerjack.blogg.se

2012-08-02 // 09:25:41

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback