Fit For Fight

Okej, jag var nog lite väl hård mot mig själv i det förra inlägget.. Tog en lång dusch och fixade lite medans tankarna fick flyga runt. Nu känner jag mig fräsch och uppe på topp igen. Jag vet att jag kommer fixa SM 2013. Om inte något händer på vägen så är det absolut målet, och det ska nås. Ska verkligen inte få låta detta sabba min tävling imorgon, den ska jag göra till den bästa någonsin! Så kan alla i Karlstad se att jag kan också ;) Haha nej men jag måste sätta mina klasser där..
 
Det har varit en lång dag, så jag ska gå ner och dricka lite té som jag alltid gör när jag har mycket i huvudet. Har varit uppe sedan klockan 6 imorse så nu känner jag hur trött jag börjar bli.. Dagen har, förutom att fixa i stallet, så som bada Jack och fläta manen, träna osv, spenderats med goa Fanny. 
 
Upp tidigt imorgon med, start klockan 11.23. Helt ok, ganska bra starttid. Desto sämre är ju andra klassen som går 16.02.. Big no no till det alltså! Men, det är bara att bita i det sura äpplet eller vad man nu säger. Imorgon ska allt sitta, så nu ska jag ta det där teét och sedan få en god natts sömn. Det kan behövas! Ha det gott alla fina läsare :)
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback