Favorit Märken

Mina absoluta favorit märken i ridkläder måste nog vara Pikeur och Spooks! Grymt snygga grejer har dem. Pikeurs ridbyxor är bara såå fina! Spooks har ju massa fina kavajer, men också riktigt fina hoodies och vanliga ridtröjor. Älskar min bruna hoodie därifrån!
 
 
Om man ska tänka schabrak osv så är det nog HV Polo, Schöckemöhle eller Equiline. Kvalité, snyggt och stilrent! Jag bara älskar dessa ursnygga schabraken som Equline börjat göra med en blingbling rad i kanten av schabraken. Grymt fint! 
 
 
 
Hjälm mässigt är det Uvex. Har ju själv en sådan på tävlingar som jag bara älskar. Snygg med lite bling, den är riktigt bekväm och skön plus att den har ett system så att luften kommer in och så att det inte blir så varmt  och svettigt inuti hjälmen.
 
 
Detta är några utav huvudsakerna av de favorit märkena jag har! Håller ni med mig? 

Kommentarer från er:
ª Hanna

Sjuuukt snygga ridbyxor. Är inte så jäkla kvistig med märken dock, så har inga direkta favoriter.

2012-08-28 // 23:29:38
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback