Dagens Ridpass

Red lösgörande på ridbanan idag vilket gick väldigt bra! Jag kände redan från början att han var med mig, loss och fin. Inte alls stel! Skrittade en lång stund, gjorde lite trav övergångar. Han var också fin i traven när jag travade fram, framåt och lyssnade superfint. 
 
Tog galopp också idag, rätt mycket med pauser. Man märker verkligen skillnad när man galopperat och han fått leda till sig, så fin han blev efter det! Då blir han liksom ännu rundare och loss. Jag red inte så intensivt och inte så länge heller eftersom att det var så varmt idag :o 29 grader klockan 18 liksom! 
 
Spolade av honom länge efteråt och speciellt på benen. Pysslade om honom lite extra, hihi. Imorgon blir det träning för Christine, blir väl lite samma ungefär som idag. Slutar skolan redan kvart i två imorgon, skönt. Vi hörs då! 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback