Dagens Ridpass

Red som sagt ett dressyrpass idag, ändrade mig i sista sekund precis som dagarna innan haha.. När jag satt upp var han skitfin, helt loss och allt! Sedan blev han lite stark i galoppen så jag fick traggla mig igenom det, och när det väl släppte var han som en dröm att rida! Helt med på alla signaler och bara stadig och rund i formen. Red nog i 40 minuter och bara lösgörande. Mycket tempoväxlingar och volter. Gjorde även rätt många enkla byten för att han skulle lyssna till 100 % när han blev stark. 
 
Imorgon ska jag träna för Helena, ska bli kul. Måste även sätta mig imorgon eftermiddag och plugga. Har ju redan fått inlämningar :o Aja, man har ju så mycket nytta av bra betyg i framtiden så det är det jag satsar på! Vill inte ångra mig om några år för att jag inte skötte mig i skolan och därför inte kan komma in på det jag vill ;) 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback