Dagens Ridpass

Åh kan inte hålla mig! Jag fick ta en paus från allt pluggande.. ;) Idag gick det så sjukt bra! Helena hjälpte mig och vi red på ridbanan. Hon har sagt att jag bara ska rida han rund och låg nu i en vecka med start idag. Det jag ska lära mig är att jag inte behöver ta så mycket i munnen utan att han ska bära sig själv och vara stadig. Till slut behöver man knappt hålla i tyglarna, han är så stadig med ett sånt stöd!
 
Det går knappt och förklara hur det känns, men det är en riktigt härlig känsla och det känns som att man sitter på toppen av en regnbåge typ.. Haha, jag är i alla fall riktigt glad nu! I alla fall efter detta ridpasset, annars allmänt är jag rätt irriterad på grund av en riktigt låg sak som hänt. Men det ska inte få trycka ner mitt bra humör :) 
 
Mamma filmade lite under passet och jag tänkte klippa ihop det i helgen. Ska bli en riktigt härlig helg! Har umgåtts lite med vänner i veckan men all min tid har typ gått till att plugga.. Men fyller 14 på söndag, så nice! Det ska firas :D
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback