Dagen

Förlåt för den usla bloggningen idag! Men har verkligen haft fullt upp. Tyvärr kommer det nog inte bli mycket bättre under de närmata dagarna då jag ska till Julia i Höör och sova där från torsdag-fredag. Mysigt!

Det gick i alla fall super hos vetrinären och Jack skötte sig galant. Hon sa att det såg mycket bättre ut än när vi var där för 2 veckor sedan. Men eftersom att vi inte ska tävla nu på ett tag så fick han en liten behandling på vänster framkota. Endast tuppkam och pyttelite cortison. Han ska ut och gå imorgon med mamma, skrittas av min lillasyster på fredag (jag är ju i Höör) och sedan kan jag sätta igång med lite trav redan på lördag.

Skönt! Eftersom han ändå är 16 år och har några år på nacken så valde vi att göra en förebyggande behandling. Så absolut inte att det var allvarligt eller så. Ingen stor hälta, utan bara att han vart lite loj och inte stödde lika mycket på den kotan. Men han är alltså igång igen inom en och en halv vecka!


Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback