Busa lite!

Nu när jag ändå är inne på Alice blogg tänkte jag busa lite! hehe
Jag vill bara säga att du hur hur bra som helst ALICE! Jag litar på dig till 100% och är hur glad som helst att vi lärde känna varan! Vi har alltid kul på tävlingar och ah! Vad ska man säga? Du är en super vän och dom som inte känner dig har verkligen missat en toppen vän! Jag har sagt många hemliga saker till dig och du säger verkligen inte det till någon annan, att veta att man har en sån vän betyder mer än att ha flera hundra vänner. Du är verkligen en sån vän som alla skulle behöva ha! Finns ingen annan som dig, Jag har väldigt många bra vänner som jag litar på till 50% men få som jag litar på till 100%. Och du är verkligen en av dom! 
Fortsätt jobba på med jack, det kommer motgångar för alla. Men det kommer bli super bra! Bardu kämpar och kämpar och kämpar! hehehe
 
 
Okej nu har jag inget mer att säga, mer än att jag ska äta mina popcorn och kolla på Wallander och tagga inför morgondagen! ;) woppa, ingen vet vad jag ska göra. hahahah synd ;)
 
Men aja puss på det alla Alice läsare! Hoppas ni vill att jag bloggar oftare! :*
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback