Blogg Tips

Ska tipsa er alla om min fina vän Lerkes blogg! Hon har två d-ponnier som hon satsar dressyr på och det går verkligen bra för henne. Lerke lärde jag känna genom Ditte lägret och hon är världens goaste tjej och hennes blogg är super. Ett stort bloggtips från mig! Håller även på med en ny header till henne :)
 
www.riciboy.blogg.se
 
 
 
Ska även tipsa om min goa vän AnnaMalin Lydéns blogg! Hon har precis startat den och haft mycket att göra inför SM så hon har inte riktigt kommit igång än.. Men jag tror hon kommer igång snart och då får ni vara beredda på att läsa! Lärde också känna AnnaMalin genom Ditte lägret i påskas och hon är världens underbaraste. Kika in och lääs!
 
www.annamalinlyden.blogg.se
 
 

Kommentarer från er:

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång?

Email: (publiceras ej)

Din blogg/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback